dinsdag 15 juni 2010

Resultaat of inspanningsverpichting

Bij veel producten kan er sprake zijn van een resultaat verplichting.

Als iemand als enige verantwoordelijkheid draagt voor een eindproduct is dat ook de juiste term en de juiste weg.

Op diverse terreinen is een resultaat afhankelijk van diverse partijen, waaronder de afnemer zelf.

In dat geval is er sprake van géén resultaat verplichting en is er sprake van de inspanningsverplichting voor de dienst die geleverd wordt.

Stel, u wordt door mij gecoacht, dan kunt u van mij aannemen dat ik mij voor 100% inspan om u te geven wat voor uw proces van belang en noodzakelijk is.
Sterker nog, ik begin zelfs vaak waar anderen allang de moed hebben opgegeven.

Ter illustratie op een heel ander gebied kunt u ervaren wat ik bedoel met deze inspanningsverplichting waar anderen al lang hebben afgehaakt.
Ik verwijs u daarvoor naar http://persoonlijkontwikkelingsproces.blogspot.com/search/label/Klantervaringen

Op zakelijk gebied sta ik daar op dezelfde manier in.
Ik sta voor mijn vak en lever daarvoor mijn verregaande inspanning.

Neem gerust contact met mij op indien u voor coaching open staat.

Take Care
Yvonne Mooijman
Tel. 0162 43 82 48
welcome@take-care-oosterhout.nl
http://www.take-care-oosterhout.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.