woensdag 12 mei 2010

Introductie

Met mijn blog Integer Ondernemen wil ik een plaats creëren om mijn kennis en ervaringen te delen, met en voor ieder die zich afvraagt wat ik onder integriteit en Integer Ondernemen versta.

Inmiddels heb ik jarenlange ervaring opgedaan in diverse takken van het bedrijfsleven, van Multinational, familiebedrijf, metaal verwerkende industrie. Ik heb diverse rechtsvormen van binnenuit kunnen zien en ervaren.

Ik heb veel consequenties gezien van diverse beslissingen, allemaal genomen door mensen.
Mensen zijn de bron.
Dat is ook de reden dat ik mensen coach en de reden waarom ik mensen caoch vanuit transformationele coaching.
Mijn doel daarin is, die menselijke bron, die motor in het bedrijfsleven zou zuiver en integer mogelijk te kunnen laten functioneren.

Een boeiende en inspirerende taak die ik op me heb genomen.

Alle goede bedoelingen van mensen kunnen pas echt overeind blijven als ze ingebed zijn in 1 basisprincipe:

Integriteit.

Hierover wil ik graag mijn ervaringen delen.

Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.